با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ دولتی موفق است که آموزش و پرورشی کارآمد داشته باشد
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+سرپرست دانشگاه فرهنگیان در دوره آموزشی در خراسان رضوی گفت: دولتی موفق است که آموزش و پرورشی کارآمد داشته باشد که امیدوارم با همت مسئولان دولت تدبیر و امید شاهد رشد و شکوفایی نظام تعلیم تربیت باشیم.

به نقل از پانا:محمود مهرمحمدی در دوره آموزشی کارشناسان نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد گفت: امروز کیفیت نظام تعلیم و تربیت برای ما امری مهم و حیاتی است و اعتقاد داریم اگر به دنبال کیفیت این نظام هستیم باید در ابتدا به دنبال تحول و تعالی در دانشگاه فرهنگیان باشیم چرا که این دانشگاه رکن تحول و تعالی تعلیم و تربیت است. 

تسلیت بایت درگذشت سه دانشجومعلم چهارمحال و بختیاری
وی ضمن تسلیت در گذشت تنی چند از دانشجومعلمان در یکی از استان های کشور به دلیل سانحه تصادف ، برای بازماندگان این عزیزان درگذشته از درگاه خداوند متعال تقاضای صبر کرد و افزود :دانشجویان این دانشگاه جزو سرمایه های این نظام بویژه بخش تعلیم و تربیت هستند و این حادثه کل جامعه دانشگاه فرهنگیان را داغدار کرد.
تشکیل معاونت نظارت در دانشگاه فرهنگیان
مهرمحمدی ادامه داد: تشکیل معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه فرهنگیان نشان می دهد ارتقا کیفیت در این حوزه برای ما‌ مسئله ای حیاتی است.
این مقام مسئول ادامه داد: در این دانشگاه شاید در واقع باید اذعان کنیم مدیریت کیفیت در این بخش برایمان دغدغه ای بوده که این معاونت را تشکیل دادیم ، بویژه در زمینه صلاحیت دانشجویان ورودی به این دانشگاه که حساسیت زیادی بر روی آن داریم .
بهبود رفتار سیستم مدنظر است
وی تصریح کرد:پایش کیفیت در فرآیندهای اجرایی در این دانشگاه و بهبود رفتار سیستم در این بخش و همچنین توجه به موضوع دانشجویانی که به عنوان معلم از این دانشگاه خارج می شوند از وظایف معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه فرهنگیان است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان افزو : رسالت اصلی این معاونت باید این باشد که مسئله ارزیابی و تضمین کیفیت باید یک باور عمومی در کل سازمان دانشگاه فرهنگیان باشد، برای دستیابی به اهداف این بخش باید معاونت  نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در دانشگاه مشروعیتش را نه از قدرت بلکه از اقتدار بدست بیاورد ، باید با حسن رفتار و روابط انسانی و شایستگی های رفتاری و اجرایی و علمی و تخصصی شرایطی ایجاد شود که این معاونت با اقتدار در مجموعه دانشگاه فرهنگیان عمل کند تا تغییراتی پایدار را در سیستم ایجاد کند.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:, | 9:18 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |